
תגית קנוניקל (canonical) – כך תשתמשו בה נכון לקידום האתר
בקצרה, תגית קנוניקל עוזרת לנו לפתור את הבעיה של תוכן משוכפל באתר שלנו. חשוב להכיר את הבעיה לפני שניגשים לפתרון. תוכן משוכפל נוצר באתר גם
בקצרה, תגית קנוניקל עוזרת לנו לפתור את הבעיה של תוכן משוכפל באתר שלנו. חשוב להכיר את הבעיה לפני שניגשים לפתרון. תוכן משוכפל נוצר באתר גם
נתחיל מהסוף: קידום אורגני כולכם צריכים; קידום ממומן זה כבר תלוי. יופי? יאללה ביי. טוב, בכל זאת, בואו נבין רגע מהם ההבדלים העקרוניים ביניהם בכדי
אם יש לכם אתר מכירות, בלוג או אפילו רק עמוד פייסבוק, בוודאי נתקלתם בקושי לאתר תמונות טובות. אני כנראה לא צריך לשכנע אתכם בנחיצות של
אחת הפעולות הבסיסיות של מקדם אתרים היא בדיקת מיקום אתרים (או יותר נכון דפים) בתוצאות החיפוש בגוגל. זה נשמע אולי טריוויאלי, אבל כיום ישנם מדדים
אנחנו משקיעים הרבה משאבים להבאת תנועה לאתר, החל בקידום אורגני וכלה בקמפיינים באינסטגרם. היום אני רוצה שנראה כיצד ניתן להצליח הרבה יותר מבלי להביא אפילו
אני יודע למה נכנסתם למאמר: בסוף יהיו מספרים, אני מבטיח. אתם מצדכם תעשו מאמץ ותקראו הכל בכדי שתבינו את נושא התמחור. סתם לזרוק מספרים באמת
מתי לאחרונה חיפשת את עצמך בגוגל? ומה לגבי אנשים אחרים, נכון שיוצא לך לחפש אנשים בגוגל? זה בסדר, כולנו עושים זאת ממגוון סיבות: בין אם
הרשמו לרשימת התפוצה שלנו ותקבלו את כל העדכונים הכי חשובים בתחום של SEO ושיווק ופרסום העסק שלכם בגוגל