
קידום אתרים – הכירו את תוכנת סקרימינג פרוג
בעלי אתרים רבים כלל לא מודעים לעובדה שהם חייבים להיעזר בשירותי קידום אתרים על מנת לאפשר לאתר שלהם להיות רלוונטי עבור קהל הלקוחות הפוטנציאליים. הליך
בעלי אתרים רבים כלל לא מודעים לעובדה שהם חייבים להיעזר בשירותי קידום אתרים על מנת לאפשר לאתר שלהם להיות רלוונטי עבור קהל הלקוחות הפוטנציאליים. הליך
תהליכי קידום אורגני עשויים להיות שונים בין סוגי אתרים, למשל קידום חנות מקוונת, יהיה שונה מקידום של בלוג. באותה מידה, גם קידום אתרי חדשות יהיה
על פינטרסט כבר שמעתם? ובכן למרות שמדובר ברשת חברתית שמלווה אותנו למעלה מ9 שנים, עדיין לא כולם מכירים את האפליקציה הייחודית הזו. אז מי היא
קידום אתרים הוא תחום בעל מגוון רחב מאוד של היבטי משנה. כמו כן, הוא עוסק כמובן בנושאים טכניים מאוד. שילוב שני ההיבטים האלה, מתבטא בכך
אתרי אינטרנט מהווים כיום מטרה מרכזית להתקפות. הסיבות לכך עשויות להיות רבות – ריגול עסקי, האקרים אנטי ישראליים ואפילו נזק מכוון מצד עובד ממורמר. הנזקים
מקדמי אתרים עושים עבודה טכנית ומורכבת למדי. בכדי לפשט ולייעל אותה, הם משתמשים בלא מעט כלי עזר. אלה כמה דוגמאות בולטות לכך: ניהול סיסמאות מקדמי
אין ספק, כי משבר הקורונה גרם למשבר נרחב בעולם העסקים. עסקים קטנים במיוחד, נפגעו ממנו משמעותית וחלקם אף קרסו. בשונה מכך, עבור סוגי עסקים מסוימים,
מאז שעברנו לשרת VPS של חברת GNS, ביצועי האתר העסקי שלנו השתפרו משמעותית וכך גם הדירוג בתוצאות החיפוש. כיצד שינוי זה התרחש? למה בחרנו ב-VPS?
בשנת 2017, וועדת הרווחה של הכנסת אישרה שינוי בתקנות הנגישות, ולפיו יש להנגיש אתרי אינטרנט לטובת בעלי מוגבלויות, כך שיוכלו להיעזר באתרים הללו. לצד זה,
כל מי שמתעסק בשיווק באינטרנט מכיר את החשיבות הרבה שבקידום הנכסים האינטרנטיים השונים בין אם זה אתר מכירתי, אתר תדמית, בלוג או אפילו עמוד נחיתה.
שיווק שותפים התבסס כאחת הדרכים הפופולריות להכנסה ממכירות באינטרנט. התחלתי כבר לכתוב '..הכנסה פאסיבית..' אבל התחרטתי ומחקתי. אין שום דבר פאסיבי בלעשות סקר שוק נרחב,
קידום אתר הוא תהליך ארוך שמצריך סבלנות וזה מה שהופך את בחירת מקדם האתרים שלנו ליותר קשה. בכל שירות שתוצאותיו יותר מידיות, נוכל לבחון ולהעריך
המאמר הזה מיועד לשני סוגים של אנשים, או לשתי דרכי פעולה. יש את מי שמחפש הכנסה נוספת על הכנסתו הראשית ולעומתו יש את מי שרוצה
אם אתם בעלים של עסק פעיל ומתפרנסים ממנו; אם אתם מנהלים ביום יום עובדים, מתנהלים מול לקוחות וספקים; אם אתם מתפרנסים יפה מהעסק שלכם אבל
קידום אתרים יכולה להיות קריירה נפלאה, מה יותר טוב מלהחזיק כמה אתרים ב'ריטיינר' של כמה אלפי שקלים כל אחד? אז כמו בכל דבר בחיים, גם
מחקר מילות מפתח הוא הפעולה הראשונה וההכרחית בכל תהליך של קידום, בין אם זה קידום אורגני או ממומן. מחקר מילות מפתח משול קצת למחקר שוק
בקצרה, תגית קנוניקל עוזרת לנו לפתור את הבעיה של תוכן משוכפל באתר שלנו. חשוב להכיר את הבעיה לפני שניגשים לפתרון. תוכן משוכפל נוצר באתר גם
נתחיל מהסוף: קידום אורגני כולכם צריכים; קידום ממומן זה כבר תלוי. יופי? יאללה ביי. טוב, בכל זאת, בואו נבין רגע מהם ההבדלים העקרוניים ביניהם בכדי
אם יש לכם אתר מכירות, בלוג או אפילו רק עמוד פייסבוק, בוודאי נתקלתם בקושי לאתר תמונות טובות. אני כנראה לא צריך לשכנע אתכם בנחיצות של
אחת הפעולות הבסיסיות של מקדם אתרים היא בדיקת מיקום אתרים (או יותר נכון דפים) בתוצאות החיפוש בגוגל. זה נשמע אולי טריוויאלי, אבל כיום ישנם מדדים
הרשמו לרשימת התפוצה שלנו ותקבלו את כל העדכונים הכי חשובים בשיווק ופרסום העסק שלכם בדיגיטל